Wirtualny adres Bydgoszcz. Prestiżowa lokalizacja.

Kompleksowe możliwości

 

Wirtualny adres w Bydgoszczy

Wirtualny adres to rozwiązanie dla firm, które działają mobilnie, ponieważ wirtualne biuro to możliwość rejestracji Twojej firmy
bez konieczności wynajmu stacjonarnego lokalu oraz szereg usług związanych z prowadzeniem działalności.

 

Oferujemy prestiżowy adres naszego biura w centrum miasta do rejestracji jako siedzibę Twojej firmy. Na podstawie otrzymanego upoważnienia przyjmiemy również przesyłki polecone – przechowamy je lub prześlemy pod wskazany adres.

W ramach wirtualnego adresu w Bydgoszczy oferujemy:

-adres do rejestracji firmy
-obsługa korespondencji przychodzącej (wysyłka za opłatą poczty polskiej)
-informacja o korespondencji przychodzącej
-skanowanie korespondencji i przesyłanie je drogą mailową
-przechowywanie korespondencji

połącz i zyskaj!

 

Wirtualne biuro to połączenie wirtualnego adresu w  Bydgoszczy i zdalnego asystenta. 

Wirtualne biuro to kompleksowa obsługa firm, które nie potrzebują stacjonarnej siedziby. Natomiast poza wirtualnym adresem szukają czegoś więcej. 

Zdalny asystent - Twoja prawa ręka

Wyobraź sobie, że spokojnie odwiedzasz klientów i załatwiasz sprawy firmy wiedząc z pewnością, że na miejscu pracuje Twój „wspólnik”, który zadba o wszelkie niezbędne sprawy.

Dlatego do dyspozycji jest 6 godzin pracy zdalnego asystenta, które można przeznaczyć na usługi takie jak:

1. wystawiania faktur sprzedażowych i przesyłanie ich do kontrahentów,
2. przygotowywanie umów zgodnie z wytycznymi i wysyłanie we wskazane miejsce,
3. wypełnianie wniosków,
4. przygotowywanie baz klientów,
5. rezerwacje hoteli, lotów czy innych wydarzeń,
6. prowadzenie kalendarza spotkań,
7. miękka windykacja,
8.obsługa poczty e-mail.

Wirtualny adres w Bydgoszczy

W ramach wirtualnego adresu w Bydgoszczy oferujemy przede wszystkim:

1. obsługę poczty papierowej,
2. odbieranie listów/paczek, segregowanie, otwieranie i przekazywanie informacji do odbiorcy (jeśli jest taka wola),
3. przekazywanie dokumentów, faktur do swojego biura księgowego.

oraz:

4. możliwość wynajęcia sali konferencyjnej, wyposażenie: stoliki, krzesła, komputer, drukarkę, rzutnik, tablicę,
5. oferujemy możliwość wynajęcia fizycznej powierzchni biurowej,
6 oferujemy możliwość przechowywania dokumentów spółki,
7. odbieranie i składanie pism urzędowych.

 

Dla kogo jest wirtualny adres?

Jeśli:

  • planujesz założyć firmę pod prestiżowym adresem w Bydgoszczy (centrum).
  • chcesz mieć inny adres firmy niż Twoje miejsce zamieszkania
  • planujesz otworzyć oddział spółki z o.o. w Bydgoszczy
  • chcesz otworzyć oddział firmy w Polsce
  • obniżyć koszty wynajmu i utrzymania biura
  • nie masz czasu na odbierani korespondencji firmowej

FAQ

 

Najczęstsze pytania na temat wirtualnego biura w Bydgoszczy ?

 Jakie są zalety współpracy ze zdalnym asystentem?

 

Przede wszystkim odciążenie z codziennych biurowych zadań, oszczędność Twojego czasu oraz pieniędzy, gdyż nie martwisz się o zatrudnienie i koszty z tym związane. Ale co najważniejsze jesteście partnerami i jednakowo zależy Wam na jakości wykonanej pracy.

 

Co powinienem wiedzieć przed rozpoczęciem współpracy?

 

Pierwszą rzeczą, którą trzeba przygotować przed rozpoczęciem współpracy to sprecyzowanie zadań. Z chęcią wykonamy za Ciebie pracę, ale najpierw musisz sam wiedzieć co chcesz oddelegować. Oczywiście służymy pomocą i z chęcią wspólnie pomożemy Tobie podjąć decyzję.

 

Z jakich programów korzystacie? 

Wirtualna asystentka dostosuje się do Twoich potrzeb i przygotuje się do obsługi wymaganych przez Ciebie programów.

 

 Jak skorzystać z wirtualnego adresu?

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, podpiszemy umowę i zarejestrujesz swoją firmę na nasz adres.

 

Na czym polega usługa wirtualnego adresu Bydgoszcz?

Wirtualny adres w Bydgoszczy jest to możliwość zarejestrowania siedziby Twojej firmy w naszym biurze. Jeśli nie potrzebujesz na co dzień stacjonarnego biura, a wyłącznie adresu na który przyjdzie poczta jest to świetne rozwiązanie dla Ciebie. Dodatkowo oferujemy salę konferencyjną, pyszną kawę i miejsce do pracy.

 

Jakie są korzyści z wirtualnego biura w Bydgoszczy?

 

Rejestrując firmę na wirtualny adres  możesz wykorzystać pomoc wirtualnej asystentki w codziennych zadaniach dzięki czemu zyskasz więcej czasu dla siebie i swojej firmy. Dodatkowo posiadasz lokalizację w sercu miasta co powoduje.

Jaki zakres usług jest w ramach wirtualnego adresu?

1. obsługę poczty papierowej,
2. odbieranie listów/paczek, segregowanie, otwieranie i przekazywanie informacji do odbiorcy (jeśli jest taka wola),
3. przekazywanie dokumentów, faktur do swojego biura księgowego.

oraz:

4. możliwość wynajęcia sali konferencyjnej, wyposażenie: stoliki, krzesła, komputer, drukarkę, rzutnik, tablicę,
5. oferujemy możliwość wynajęcia fizycznej powierzchni biurowej,
6 oferujemy możliwość przechowywania dokumentów spółki,
7. odbieranie i składanie pism urzędowych.

Dlaczego Wasze ceny na wirtualny adres są wyższe niż u konkurencji?

Wbrew pozorom oferujemy dużo więce niż inne firmy z branży. Poza udostępnieniem samego adresu zajmiemy się całą korespodencją, przyjmiemy, zeskanujemy i prześlemy. To samo wykonamy w drugą stronę. Jeśli będzie taka potrzeba to wyślemy list czy kuriera. Naszym celem jest kompleksowa obsługa naszych klientów.

 

Czy pomagacie przy rejstracji działalności gospodarczej lub spółki z o.o.?

Tak, ściśle współpracujemy z najlepszymi biurami rachunkowymi i kancelariami prawnymi w województwie. Dzięki temu każdy klient będzie miał pewność, że wszystkie dokumenty są poprawnie uzupełnione, ale przede wszystkim w przypadku spółek, interesy wszystkich stron są zabezpieczone. 

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI