Wirtualny adres Toruń

Wirtualny adres Toruń i zdalny asystent

połącz i zyskaj!

 

Wirtualny adres w Toruniu i zdalny asystent. Razem.

Wirtualne biuro to kompleksowa obsługa firm, które nie potrzebują stacjonarnej siedziby. Natomiast poza wirtualnym adresem szukają czegoś więcej. 

Wirtualny adres Toruń

Oferujemy prestiżowy adres naszego biura w centrum miasta do rejestracji jako siedzibę Twojej firmy. Na podstawie otrzymanego upoważnienia przyjmiemy również przesyłki polecone – przechowamy je lub prześlemy pod wskazany adres. U nas możesz także odbyć ze swoim klientem lub kontrahentem biznesowe spotkanie przy aromatycznej kawie z ekspresu.

W ramach wirtualnego adresu w Toruniu oferujemy:

– obsługę poczty papierowej,
– odbieranie listów/paczek, segregowanie, otwieranie i przekazywanie informacji do odbiorcy (jeśli jest taka wola),
– przekazywanie dokumentów, faktur do swojego biura księgowego (na terenie Torunia).

Zdalny asystent

W pakiecie do dyspozycji jest 6 godzin pracy zdalnego asystenta, które można przeznaczyć na usługi takie jak:

– wystawiania faktur sprzedażowych i przesyłanie ich do kontrahentów,
– przygotowywanie umów zgodnie z wytycznymi i wysyłanie we wskazane miejsce,
– wypełnianie wniosków,
– przygotowywanie baz klientów zgodnie z wytycznymi,
– dokonywanie rezerwacji hoteli, lotów czy innych wydarzeń,
– koordynowanie kalendarza spotkań,
– miękka windykacja,
– obsługa poczty e-mail zgodnie z wytycznymi.

proste rozwiązania!

 

Wirtualny adres w Toruniu

Wirtualny adres to rozwiązanie dla firm, które nie potrzebują stacjonarnej siedziby, a jedynie adres do korespondencji.

Oferujemy prestiżowy adres naszego biura w centrum miasta do rejestracji jako siedzibę Twojej firmy. Na podstawie otrzymanego upoważnienia przyjmiemy również przesyłki polecone – przechowamy je lub prześlemy pod wskazany adres.

W ramach wirtualnego adresu w Toruniu oferujemy:

-adres do rejestracji firmy
-obsługa korespondencji przychodzącej (wysyłka za opłatą poczty polskiej)
-informacja o korespondencji przychodzącej
-skanowanie korespondencji i przesyłanie je drogą mailową
-przechowywanie korespondencji

FAQ

 

Wirtualne biuro = zdalny asystent + wirtualny adres w Toruniu, najczęstsze pytania?

Kim jest zdalny asystent/asystentka?

 To osoba, odciążająca Ciebie jako przedsiębiorcę z codziennych zadań, które nie przynoszą bezpośrednio zysków, a trzeba o nie dbać by biznes prawidłowo się rozwijał.

 

Jakie są przykładowe zadania ?

Spektrum wykonywanych zadań jest bardzo szerokie jednak do najczęstszych należy: wystawianie faktur, przesyłanie faktur do biur księgowych i kontrahentów, przygotowywanie dokumentów, obsługa skrzynki e-mailowej oraz kalendarza, potwierdzanie spotkań, miękka windykacja, tworzenie baz klientów, obsługa social media i wiele, wiele więcej.

 

Jak wygląda przekazywanie zadań?

Na początku współpracy ustalamy dogodną dla Ciebie drogę przekazywania informacji oraz zadań w zależności od ich ilości oraz wielkości potrzeb, do najczęstszych należą: e-mail, komunikator, telefon.

 

Czy delegowanie zadań nie będzie trudne?

Na początku współpracy trzeba nastawić się na tzw. dotarcie. Zatrudniając pracownika musimy wtajemniczyć go w zadania, dać czas na opanowanie pracy i być cierpliwym. W przypadku zdalnego asystenta jest podobnie, jednak musisz pamiętać, że jesteście partnerami w biznesie i tutaj obu stronom zależy na jak najszybszym wdrożeniu.

 

Czy sama/sam nie zrobię szybciej? 

Z pewnością na początku zrobisz szybciej, ale po to zatrudniasz zdalnego asystenta, aby z czasem to on przejął zadania, wykonując je całkowicie za Ciebie, a Ty dzięki temu zaoszczędzisz czas i  zajmiesz się robieniem biznesu.

 

Jakie są zalety współpracy ze zdalnym asystentem?

Przede wszystkim odciążenie z codziennych biurowych zadań, oszczędność Twojego czasu oraz pieniędzy, gdyż nie martwisz się o zatrudnienie i koszty z tym związane. Ale co najważniejsze jesteście partnerami i jednakowo zależy Wam na jakości wykonanej pracy.

 

Co powinienem wiedzieć przed rozpoczęciem współpracy?

Pierwszą rzeczą, którą trzeba przygotować przed rozpoczęciem współpracy to sprecyzowanie zadań. Z chęcią wykonamy za Ciebie pracę, ale najpierw musisz sam wiedzieć co chcesz oddelegować. Oczywiście służymy pomocą i z chęcią wspólnie pomożemy Tobie podjąć decyzję.

 

Jak się przygotować?

Przede wszystkim musisz nam zaufać. Dzięki temu zrozumiesz, że nie musisz kontrolować wszystkich rzeczy, a my wykonamy zadania tak samo dobrze jak Ty. Po drugie warto przygotować precyzyjne informacje na temat zleceń. Jeśli mamy odpowiadać na maila, to w jaki sposób? Czy masz gotowy skrypt? Itd.

 

Co w przypadku jeśli korzystasz z innych programów niż my?

Wirtualnej asystentce nic nie jest straszne. Wystarczy odpowiednie wdrożenie.

 

 Jak skorzystać z wirtualnego adresu w Toruniu?

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, podpiszemy umowę i zarejestrujesz swoją firmę na nasz adres. Wszystko zajmie nie więcej niż 15 minut. 

 

Jak działa wirtualny adres ?

Wirtualny adres to możliwość zarejestrowania Twojej firmy w naszym biurze. Jeśli nie potrzebujesz na co dzień stacjonarnego biura, a wyłącznie adresu na który przyjdzie poczta jest to świetne rozwiązanie dla Ciebie. Dodatkowo oferujemy salę konferencyjną, pyszną kawę i miejsce do pracy.

 

Czy wirtualne biuro się opłaca?

 Rejestrując firmę w ramach wirtualnego adresu w naszym biurze w Toruniu możesz wykorzystać pomoc wirtualnej asystentki w codziennych zadaniach dzięki czemu zyskasz więcej czasu dla siebie i swojej firmy. Dodatkowo posiadasz lokalizację w sercu toruńskiej starówki co powoduje, że Twoja firma zyskuje prestiż.

 

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, wystawiamy.

Czy muszę skorzystać z łączonej oferty wirtualnego biura czy mogę wybrać sam wirtualny adres?

Każdy klient ma do wyboru dwie opcje. Może skorzystać z usługi samego wirtualnego adresu, gdzie poza adresem, będziemy przyjmować pocztę, skanować ją i przesyłać do Ciebie. Poza tym odbierzemy również paczki czy wyślemy list jeśli będzie taka potrzeba. 

Dla klientów, którzy oczekują czegoś więcej, połączyliśmy wirtualny adres z usługami zdalnej asystentki, która odbierze każdy telefon, odpisze na maile klientów, wystawi faktury, prześle umowy, dopilnuje wszelkich prac. 

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI