Wirtualny adres w Toruniu?

Poznaj nową jakość usług, którą oferuje Ale biuro.

 

 

Myśląć o wirtualnym adresie w pierwszej kolejności wyborażamy sobie lokal, w którym zarejestrowane jest setki anonimowych firm obsługiwanych przez jedną osobę. Zgodnie z nazwą otrzymujemy do dyspozycji miejsce, w którym zapewne nigdy nie będziemy. Płacimy stałą opłatę i nie musimy wynajmować własnego lokalu, który generuje wysokie koszty stałe. Wydawałoby się w ten sposób formuła wirtualnego adresu została wyczerpana. Otóż nie.

 

 

#1 Wirtualny adres, a zdalny asystent?

 

Posiadamy duże doświadczenie we współpracy zdalnej z naszymi klientami. Zajmujemy się fakturowaniem ich dochodów, organizacją spotkań czy kalendarza, kończąc na prowadzeniu działań marketingowych takich jak budowanie strony www czy prowadzenie funpage w portalach społecznościowych.

 

Wirtualny adres to był pierwszy krok w stronę mobilnego biznesu, który nie zna żadnych granic. Możemy zarejestrować firmę w dowolnym miejscu na świecie bez kosztów najmu lokalu, zatrudniania pracowników. Drugim krokiem był rozwój usług zdalnego asystenta. Mobilność weszła na jeszcze wyższy poziom. Asystent, który wcale nie musi być na miejscu może dobrze zadbać o wszystkie sprawy w firmie. Kolejny raz optymalizujemy koszty i czas pracy.

 

Trzeci etap to połączenie usług wirtualnego adresu ze zdalnym asystentem. My nazwaliśmy to wirtualnym biurem.

 

 

#2 Wirtualne biuro – wirtualny adres w Toruniu + zdalny asystent dla Twojej firmy.

 

W ramach jednej usługi przedsiębiorca ma do dyspozycji:

 

  1. adres siedziby firmy
  2. sale konferencyjne
  3. asystenta, który nie obsługuje setek firm, ale takiego, który rozumie jego biznes i cały czas jest do dyspozycji.
  4. Zespół zaufanych firm z różnych branż, z których może korzystać wtedy kiedy istnieje taka potrzeba. Potrzebujesz porady prawnej? Proszę, znamy najlepsze kancelarie, potrzebujesz serwisu IT? Również jesteśmy w stanie pomóc.

 

 

W ten sposób przedsiębiorca otrzymuje wszystko co potrzeba, aby prowadzić własną firmę, bez generowania zbędnych kosztów. Żyjemy w czasach gdzie najem lokalu, zdobycie i utrzymanie pracownika generuje 90% kosztów w firmie. Naszym celem jest odcięcie zbędnego wydwania pieniędzy.

 

Korzystając z usług zdalnego asystenta płaci się wyłącznie za wykorzystany czas. Nie istnieje problem urlopów czy zwolnień lekarskich. Ale to co jest najważniejsze to kompetencje. Przyjmując nowego pracownika do firmy nigdy nie wiadomo czy się sprawdzi, czy współpracownicy go polubią? Czy faktycznie ma takie dobre kompetencje jak mówił na rozmowie rekrutacyjnej?

 

Zdalny asystent to nie kolejny pracownik w firmie, to również przedsiębiorca, który prowadzi własny biznes. Jest Twoim partnerem, a nie podwładnym. Służy swoim doświadczeniem i doświadczeniem klientów. Rozumie trudności z jakimi wiąże się prowadzenie biznesu i zna rozwiązania problemów.

 

 

#3 Wybiegając w niedaleką przyszłość…

 

 

Żyjemy w czasach, w których interesuje nas użyteczność, a nie własność.  Na przykład, nie kupujemy już samochodów, tylko je wynajmujemy. Ta sama zasada zaczyna dotyczyć biznesu. Optymalizacja kosztów to jeden z filarów decydujących o przewadze konkurencyjnej na rynku. Gdy dołożymy do tego chęć optymalizacji czasu okaże się, że outsourcing staje się w obecnych czasach rzeczą zupełnie naturalną. Nie tylko wielkie korporacje oddają zarządzanie swoimi działami zewnętrznym firmom. Teraz praktycznie każdy przedsiębiorca na każdym etapie biznesu dba o to, aby jak najefektywniej wykorzystywać swoje zasoby.

 

Mobilność staje się stanem zupełnie naturalnym. Robienie biznesu z biura przestaje przynosić efekty, musimy zdobywać klientów na całym świecie. Dlatego konieczne staje się przeformułowanie dotychczasowego sposobu postrzegania biznesu.

 

 

 

 

Wirtualny adres i zdalny asystent – tak wygląda współczesny biznes.