Wirtualny adres Toruń

Wirtualny adres Toruń

idealne rozwiązanie 

 

Wirtualny adres w Toruniu 

Wirtualne biuro to kompleksowa obsługa firm, które nie potrzebują stacjonarnej siedziby. Natomiast poza wirtualnym adresem szukają czegoś więcej. 

Wirtualny adres Toruń

Oferujemy prestiżowy adres naszego biura w centrum miasta do rejestracji jako siedzibę Twojej firmy. Na podstawie otrzymanego upoważnienia przyjmiemy również przesyłki polecone – przechowamy je lub prześlemy pod wskazany adres. U nas możesz także odbyć ze swoim klientem lub kontrahentem biznesowe spotkanie przy aromatycznej kawie z ekspresu.

W ramach wirtualnego adresu w Toruniu oferujemy:

– obsługę poczty papierowej,
– odbieranie listów/paczek, segregowanie, otwieranie i przekazywanie informacji do odbiorcy (jeśli jest taka wola),
– przekazywanie dokumentów, faktur do swojego biura księgowego (na terenie Torunia).

Zdalny asystent

W pakiecie do dyspozycji jest 6 godzin pracy zdalnego asystenta, które można przeznaczyć na usługi takie jak:

– wystawiania faktur sprzedażowych i przesyłanie ich do kontrahentów,
– przygotowywanie umów zgodnie z wytycznymi i wysyłanie we wskazane miejsce,
– wypełnianie wniosków,
– przygotowywanie baz klientów zgodnie z wytycznymi,
– dokonywanie rezerwacji hoteli, lotów czy innych wydarzeń,
– koordynowanie kalendarza spotkań,
– miękka windykacja,
– obsługa poczty e-mail zgodnie z wytycznymi.

proste rozwiązania!

 

Wirtualny adres w Toruniu

Wirtualny adres to rozwiązanie dla firm, które nie potrzebują stacjonarnej siedziby, a jedynie adres do korespondencji.

Oferujemy prestiżowy adres naszego biura w centrum miasta do rejestracji jako siedzibę Twojej firmy. Na podstawie otrzymanego upoważnienia przyjmiemy również przesyłki polecone – przechowamy je lub prześlemy pod wskazany adres.

W ramach wirtualnego adresu w Toruniu oferujemy:

-adres do rejestracji firmy
-obsługa korespondencji przychodzącej (wysyłka za opłatą poczty polskiej)
-informacja o korespondencji przychodzącej
-skanowanie korespondencji i przesyłanie je drogą mailową
-przechowywanie korespondencji

FAQ

 

Wirtualny adres w Toruniu, najczęstsze pytania?

 

 

Jak wygląda korzystanie z usługi ?

Rejestrujesz firmę pod naszym adresem, a my obsługujemy cała Twoją korespondencję. To takie proste!

 

Jak wygląda przekazywanie poczty?

Twoja poczta jest skanowana i przesyłana na wskazany adres e-mail.

 

Co dzieje się z pocztą papierową?

Minimum co 6 miesięcy musisz odebrać całą swoja korespondencję papierową.

Jednak mamy coś jeszcze! Nie masz gdzie przechowywać swojej poczty? Możesz tzrymać ją w naszym profesjonalnym archiwum – zapytaj nas o ofertę cenową!

 

Jakie są zalety współpracy?

Przede wszystkoim oszczędność Twojego czasu oraz pieniędzy, gdyż nie martwisz się o wynajem całego biura i koszty z tym związane. Ale co najważniejsze poczta sama trafia do Twojej skrzynki mailowej.

 

Co powinienem wiedzieć przed rozpoczęciem współpracy?

Przed rozpoczęciem współpracy musisz przygotować dane firmy, którą chcesz nam przekazać lub przygotować dokumenty jeśli jest to firma w organizacji.

 

Kto może skorzystać z usługi?

Z usługi może skorzystać działalność jednoosobowa oraz spółka.

 

 Jak skorzystać z wirtualnego adresu w Toruniu?

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, podpiszemy umowę i zarejestrujesz swoją firmę na nasz adres. Wszystko zajmie nie więcej niż 15 minut.

 

Jak działa wirtualny adres ?

Wirtualny adres to możliwość zarejestrowania Twojej firmy w naszym biurze. Jeśli nie potrzebujesz na co dzień stacjonarnego biura, a wyłącznie adresu na który przyjdzie poczta jest to świetne rozwiązanie dla Ciebie. Dodatkowo oferujemy salę konferencyjną, pyszną kawę i miejsce do pracy.

 

Jakie są zalety?

Rejestrując firmę w ramach wirtualnego adresu w naszym biurze otrzymujesz oszczędnośc czasu, pieniędzy oraz prestiżowy adres swojej firmy!

 

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, wystawiamy.

 

JESTEŚ ZAINTERESOWANY? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI